Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewałby się, że również w najnowszych pojazdach będziemy bombardowani reklamami. Ten nieprzyjemny proceder koncernów motoryzacyjnych staje się powoli trendem na skalę światową.
Czeska Skoda postanowiła wdrożyć oficjalne testy związane z ofertą reklam publikowanych w systemach multimedialnych. Co więcej, koncern zapowiedział wprowadzenie tej „usługi” na stałe.
Zarząd Skody chce, by prezentowane reklamy były w jak największym stopniu praktyczne oraz dostosowane do klienta. Oznacza to m.in pojawienie się reklam stacji benzynowych, kiedy wskazówka zbiornika paliwa niebezpiecznie zbliży się do zera.
Jak podaje Skoda – reklamy pojawią się w początkowej fazie w modelach Scala, Superb, Kamiq, Karoq i Kodiaq. Warto zwrócić uwagę na fakt, że wsród wymienionych modeli nie ma tych cieszących się największą popularnością. Wskazuje to na swoiste „badanie gruntu” pod przyszły rozwój.
Co ważne, jak na razie nie wiadomo, czy reklamy będzie można samodzielnie wyłączyć.
(Fot. Skoda)