Promocja w motoryzacji

Pozycjonowanie we współczesnym e-commerce

Pozycjonowanie we współczesnym e-commerce
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych to niezwykle istotna broń w walce ze zbyt niską popularnością witryny w wynikach wyszukiwania Google. Proces ten polega na poprawie pozycji wybranej strony WWW w listingu najpopularniejszej wyszukiwarki w naszym kraju – Google. Świeże strony z niedługą historią  z reguły lądują na samym końcu wyników wyszukiwania i zazwyczaj nie generują jakiegokolwiek wartościowego ruchu organicznego (darmowego). Dzieje się tak dlatego, że internauta wpisując konkretną frazę w pole wyszukiwania rzadko przegląda wyniki dalsze niż te obecne na pierwszej, czasami także drugiej stronie. Właśnie z tego względu obecność firmy na jednej z pierwszych dziesięciu pozycji może w znacznym stopniu wpłynąć na generowane przez nią dochody.

Bez pozycjonowania ani rusz

Pozycjonowanie ShopGold oraz innych witryn jest przez większość przedsiębiorców działających w branży e-commerce uznawane za najważniejsze działanie marketingowe, bez którego osiągniecie dobrych wyników finansowych jest w zasadzie zupełnie niemożliwe. Na korzyść tego rozwiązania działa między innymi niska wartość inwestycji, wysoka efektywność oraz wiele możliwości dalszej ekspansji i rozwoju wybranej firmy. Proces ten jest jednak dość trudny, czasochłonny i wymagający, dlatego większość przedsiębiorców podejmuje bliską współpracę głównie z najlepszymi agencjami SEO na rynku.

Działać samodzielnie czy z agencją interaktywną?

Z pewnością zastanawiasz się nad tym, czy proces pozycjonowania przeprowadzić samodzielnie czy z agencją interaktywną. Działanie samodzielne ma tę zaletę i przewagę, że nie generuje jakichkolwiek kosztów, dlatego jest dobrym pomysłem dla start-upów, które nie mają odpowiednio dużych zasobów gotówki na dokonanie jakichkolwiek większych inwestycji. Wadą jest natomiast bardzo duża ilość wymaganej wiedzy oraz liczba błędów możliwych do popełnienia. Część z nich skutkuje nawet wykluczeniem strony z rankingu.Ogromną zaletą współpracy z agencją SEO jest stuprocentowy profesjonalizm. Pracują w nich wyłącznie najlepsi specjaliści z branży SEO, w tym copywriterzy, programiści oraz pozycjonerzy, którzy doskonale znają specyfikę całego rynku oraz wymagania algorytmu Google. Mimo nieco wyższych inwestycji, działania agencji SEO są w zasadzie pozbawione ryzyka, dlatego są zapewnieniem precyzyjnego wykonanie poszczególnych czynności i znacznie szybszym tempem pracy. Ponadto jako przedsiębiorca możesz się dzięki temu skupić nie na działaniach SEO, a na rozwoju swojej firmy.

Zdjęcie autorstwa Arina Krasnikova z Pexels

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*